Saturday 9 July 2011

Sakit Kepala.. !

    Salam dan gudnyte sesape yang dah tido..

       hari ni macam bangkai hidup je, blog dah makin merundum..aku dah tak larat macam orang tua lak.. tengok blog pun dah tak ada perasaan..apatah lagi nak komen2..seriously hari ni tak banyak aku komen kat entri2 korang, sebab aku betol2 sakit kepala..petang tadi aku tidur selalunya aku jarang tidur petang. tapi sakit ni datang lagi malam nie.. makan pun belum lagi malam nie..duk mengadap laptop, ingatkan boleh ilangkan sakit kepala ni..online ym chat kejap dengan kawan lama..pastu delete apa yang bayak sangat dalam laptop ni, sampai berat..huh,.even sakit kepala bukak juga blog ni..saja nak intai jauh2..tak dapat nak mengamati betul2 update status korang gara2 sakit kepala..afta dah oke, esok ke mungkin nak active balik blogwalking ke join pape contest.. InsyaAllah.. tapi yang penting nak sambung menulis..plish sembuhkan sakit nie cepat, biar aku dapat sambung untuk menulis... Doakan aku yer kawan2.. dan aklau boleh sambil2 aku rehat jap lagi tenangkan minda korang jangan lupa komen entri contest tuh..aku hargai sangat kalau korang dapt komen situ banyak2.. seyes sayang korang2 yang komen tuh, yang banyak menyumbang...lap u olls!

btw: sape rindu aku nie tengokla gambar kat bawah ye..! -)

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

Asfz said...

semoga cepat sembuh yek..p la jumpe doktor aw..

MisS BubBLe said...

@Cik Domo

InsyaAllah..thanx~

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta