Friday 15 July 2011

Nak software Nero!!

Olla.......................(mood xbrape nak elok)
              ermm..sedey nie taw tak, dah seminggu cuba cari gali pasal Nero tapi still tak dapat. Miss Bubble nak sangat sofware ni, nak burn cd or dvd..anyone know about this? kecewa pun ada juga, sebab ada yang tahu tapi still tak tolong..cakap saja bukan boleh buat apa-apa...yela, tahu cetek pengetahuan sal software2 ni..yela sebab Miss Bubble bukannya ambil course pasal komputer or software dats why cetek pengetahuan..mestilah tak tahu. cuma nak minta ajar or gtaw sal ni jer...saya kecik ati dengan awak tahu.. awak cakap guna mulut tapi bukannya cuba nak tolong saya..seriusly kecik ati..jangan mesej saya..wek;p
             Bukannya saya tak cuba, tapi sudah..dah siap install tadi tapi tak de register key lak.. saya cari-cari kat youtube..awak tahu tak? saya ingatkan dah berjaya tapi tengok-tengok tak ada pun kat dalam laptop ni.. saya bukannya nak software main-main, tapi serius nak guna..tahu tak..! nak taouching lar nie..Selagi tak dapat software nero ni, saya kecik ati taw..huuu~

btw: sape tahu, share dengan saya yer :(
sebagai pengubat jap, tolong komen sini ye...plizz
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta