Tuesday, 16 August 2011

UCAPAN AIDILFITRI: DARI SAYA UNTUK EQBALZACK


Salam Ramadhan dari Miss Bubble..



Pon!!pOn!!..surat..surat..surat...Laung si posmen..eqbalzack muncul di hadapan rumahnya dan menghampiri posmen..

Eqbalzack: Ada surat untuk saya ya? Siapa pula pos laju nie..?
Posmen: ala..biasalah ENcik, bulan Ramadhan sekarang manyak orang pos laju..
Eqbalzack: Ape pasal pos laju banyak bulan Ramadhan.?
Posmen: aiyaa...biasalah, mahu hantar kad raya cepat..Kalau cepat hantar nanti sempatlah untuk dibalas..
Eqbalzack: owh macam tuu..saya pun dapat kad raya agaknya ni..ok, posmen terima kasih..

Sejurus selepas itu, Eqbalzack membuka sampul surat tersebut dengan perasaan yang berdebar-debar....



Wah, tak sangka dapat kad raya..Selalunya zaman canggih macam ni orang pakai sms jer..Besar pula tu kad, memang canggih la pengirim ni kasi aku kad raya zaman moden ni, siap bergerak-gerak lagi..terharu aku..hihi..Lantas Eqbalzack menghayati setiap isi yang tersurat di dalam kad tersebut dengan perasaan gembira.:D  (Bila tengok kad ni dan baca jangan lupa pasang lagu hari raya sekali, barulah modd raya) :p

Photobucket


Hehe..so this special card is for you..Sempena zaman yang moden, jadi Miss Bubble sediakan kad raya dan ucapan raya yang sangat bermakna untuk tatapan Eqbalzack..Walaupun xcantik tapi yang penting isi kandungan yang nak disampaikan..hee~Hopefully dengan ucapan raya yang Miss Bubble sampaikan akan membuatkan raya pada tahun ini ialah raya yang sangat bermakna buat Eqbalzack dan sekeluarga..Last but not least, Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dari Miss Bubble..:)

btw: duit raya..duit raya...hik3 (mohon maaf jika ada terkasar bahasa..Cerita pendek di atas hanyalah rekaan semata-mata)


~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

6 sUntiKaN sEmaNgaT:

eqbalzack said...

salam,
terima kasih join GA abg eq. abg eq dah linkkan entry ni kat blog. nnt datang singgah ok..
selamat berpuasa...

bunbun said...

hahah, cantek kaad. nak jugak bolehhh :3

HAZWAN17 said...

best la dapat kad raya.. :)

~bUih-bUih ciNta~ said...

@eqbalzack
oke, tq jugak sbb dtg chek..;)

~bUih-bUih ciNta~ said...

@bunbun
haha, yeke..masey..design cm budak2 je comot,hik3..kalo kad yg on9 leyh ar kasi..hee~

~bUih-bUih ciNta~ said...

@HAZWAN17
join GA nie, hee..doakn juga moga terpilih yerk..;)

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta