Friday, 12 August 2011

Segmen: Saya Nak Doodle Alif Ismail


Olla semua..fuuh, penat kejar ke blog Aliff sebab nak berebut nak alif buatkan doodle jugak untuk Miss Bubble...sape tak nak, fuhh..rugi woo... ( ^..^)

kenapa nak doodle dari Alif
* hah, mestilah nak doodle dari Alif sebab Alif kreatif dan pandai lukis doodle cumei2 lak tu..Mata lak blink2 gtu..auww..~Miss Bubble ni tak pandai nak buat lagi..hihi..

warna mata doodle?
*ermm..kalo boleh lah nak wane biru lembut..hik3

btw: bukan senang nak minta org buatkan doodle ni kan..;)
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

alif ismail said...

salam miss...

mesti dah lama tunggu kan..???

alif datang bawak ole2 nih...

http://bloggeralif.blogspot.com/2012/01/doodle-untuk-miss-bubble.html

~bUih-bUih ciNta~ said...

@alif ismail
wow, dpt doodle..hehe, oke trus p terjah .

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta