Saturday, 13 August 2011

Kad Raya + Duit Raya Fairus Ibrahim


Olla si readers yang cantik dan juga kacak...

Sempena bulan ramadhan yang mulia ni, ada juga yang bermurah hati nak buat GA nak kasi duit raya wooo..tambah dengan kad raya..Sekarang bukan senang nak dapat kad raya, yelah sebab sekarang dunia dah canggih main tekan2 hantar sms je..cost pun jimat wape posen je sms..hik2..So, dengan menjoinkan diri kat GA nie, Miss Bubble berharap sangat dapatlah kad raya dan dwet raya dari saudari Fairus nie..hehe..Nak join klik banner aje..tapi kena kasi dwet raya kat Miss Bubble dulu yerk..;p

Cepatlah kawan2 yang disayangi kita join GA nie..Mesti nak duit raya dan kad juga kan..dah tahu nak tag sape..hik3..

Cik Domo
Cik Bunbun
Adiela

btw: moh le kita meriahkan GA nie..moga2 hadiah bertambah..tehahaa:))
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

6 sUntiKaN sEmaNgaT:

Cik Domo said...

hoohooo!! duit raya!! duit raya!! hak3x...

ramai giler da join..tak taw la asfz dapat ke x klw join!

moge2 miss bubble dapat grand prize!!
tp wit raya tu kasi kite ek? :p

~bUih-bUih ciNta~ said...

@Cik Domo
tak pe, kita join je sape2 nk bg dwet raya..Amin3..moga2 dpt kn..;p

bunbun said...

kohkoh cam beshh je.


btw, cantek background baru ni :) nmpk kenas sikit. :D

~bUih-bUih ciNta~ said...

@bunbun
kah3..join3..hee~

Syahirah Suhaili said...

ek..adiela belum tinggal komen cnie ye..hoho..sori2..hehe..adiela nak join,tapi belum ada masa lagi..nanti ada masa,adiela join ye..dah ramai gak yang join kan..hehe..

neway,gudluck zaty! :D thanks tau tag adiela..hehe

~bUih-bUih ciNta~ said...

@Syahirah Suhaili
hik3..most welcome dear..t join yea, pastu kita share2 dwet raya..keh3

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta