Thursday, 18 August 2011

entri Layannnnnnn..!!!

Ku terpandang jam di dinding, masih awal hatiku bersua..mata ku masih belum ingin terlelap, cuma diri ini seakan ingin menaip..tapi apa yang perlu ditaipkan..ku cuba untuk melayani lagu2 yang sebati dengan jiwa dan perasaanku sekarang...keluh dan terus mengeluh bila dibayangkan setiap apa yang pernah ku lalui sebelum ini...tapi hidup ini tidak patut wujud perkataan menyesal dengan apa yang telah terjadi..sebab apa yang terjadi kita sendiri yang memilih untuk terjadi...namun langkahan kita masih jauh dan ku perlukan kekuatan untuk terus ke depan..Hati mulai meronta dan fikiran mulai terganggu, namun hanya kaca-kaca jernih yang melimpahi,. Begitu kuat ku terfikirkan dan saat malam itu ku ingin cuba untuk luahkan sesuatu namun semuanya hampa..Bayangkan perasaan kala waktu itu, ku cuba untuk mesej tetapi kredit handphone ku tiada..mulailah bergenangan air jernih di pipi.ku tahn sebak hati ini dan ku ubati  hati ini dengan menulis...Waktu malam itu ingin ku luahkan kesedihanku, kenapa? kerna ku rasakan kebaikanku itu telah dipergunakan...Mahu saja ku menjerit sekuat hati memberitahu apa yang ku rasai agar kau dapat menenangkanku..ku tak sanggup berteman dengan orang yang cuba mempergunakan kebaikanku..Saat diperlukan,bayanganku dicari..inikah yang cuba dibina,ukhwah ini kah yang perlu ku pertahankan lagi.. Kalau ku cuba mengatakan TIDAK , bolehkah semuanya selesai....

saje nak tempek muka kat blog..tutup mata lao tak nak tengok;p


btw: !!!aBaikan repekan di atas, jum layan lagu jiwang jap..Lao tgk gmbr msti senyum kn...(petua) :p
~Bila nak mesej baru sedar kedit habes, mungkin ada hikmah untuk menghalang dari mesej kn..;)
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

bunbun said...

hahah! setuju tu. kalau takde kredit tu msti ade sbb yg mghalang tak bg kita reply. hokhok hok

amir aizat said...

pkai bill jer,hehe

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta