Tuesday 21 June 2011

sangat berpuas hati

OLLa readers...

                   firstly, ALhamdulilah..seperti yang di uar-uarkan, my cerpen dah siap sepenuhnya tahu..tapi saya juz update part2 la..senang cket korang nak baca..cdalew pnjang sangt..
sometimes kalo kita baca bnda pnjg sgt lam 1 masa, nanti xde mood & feel tuh ilang..so saya xnak la sesape baca saya punya cerpen xde prasaan..hehe, cuba hayati..kikiki..tp ase puas ati sangat. Tak sangka dapat siapkan my 1st cerpen..sorry xde copy paste dari mne-mne, tu semua hasil penulisan yang cikai dari saya sendiri..ni la buktinya kerja penulisan saya tika saya berseronok bercuti di ruma..memandangkan cuti trsangatlah lama, so InsyaAllah kalo ramai readers, saya akan buat lg my 2nd cerpen..tgh difikirkan untuk namakan watak, dan jalan cerita..but please..i juz need ur support okeh..menulis hanyalah sekadar part time utk isi masa lapang..:)
~sayang semua readers saya~

btw : hope korang sume sudi baca cerpen yg akn di update dari semasa ke semasa..:)
         ~sapelah follower yg ke 100 yer..??
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta