Monday 6 August 2012

Sukarnya untuk ku luahkan segalanya

Olla (^,^)
Minta jasa baik untuk KLIK SINI sebelum baca entri ni oke =) 



Bagaimana harus ku luahkan,
perasanku padamu..
yang selama ini..
ku pendamkan..

bagaimana harus aku,..
menghadapi semua ini
sedangkan aku mencintai mu sepenuh hati..
tak mudah untuk ku melupakan dirimu..
kau bagiku..segala-galanya....

Bagaimana untuk aku teruskan..
andai ada jurang yang menghalang kita..
Hati ini yang ku cuba pendamkan
yang engkau tidak akan mengerti..
aku terpaksa jarakkan antara kita..

Sukarnya untuk aku berterus terang..
kenapa aku lakukan semua ini..
kenapa kita tak mungkin bersama..
hanya hati ini saja mampu menjawabnya..
dengan bersaksikan air mata..
walau ku cuba..
tapi aku tak mampu untuk fahami dirimu..
aku tak mampu untuk ceritakan segalanya..
Biarlah diri ini pergi menjauh..

btw: Aku tak mampu memberitahu sebabnya..tapi aku harap kau akan mengerti suatu hari kelak..




~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta