Thursday, 23 August 2012

My friend Engagement

Olla :)

      Maaf atas kelewatan mengupdate entri, hehe.. maklumlah musim raya. Dah masuk ke 5 ke 6 ni banyak pula berjalan jumpa kawan. Ye lah waktu ni jelah boleh jumpa sebab cuti kan dan sebab ni jugalah ramai lah yang buat kenduri kahwin la, tunang la merisik la. Termasuklah zaty ada orang merisik, ooopss...maaf gurau je. Hehe, bukan zaty la, tapi kawan zaty. Alhamdulilah telah selamat majlis pertunangan dia waktu raya ke -4 tu. Kawan zaty nama dia manisah, kawan waktu kiteowang belajar dekat MRSM dulu. Tak sangka jodoh dia dah sampai, sekarang dia belajar kat UTP InsyaAllah habis belajar dan kerja kejap dia akan melansungkan majlis kahwin pulak.

Waktu menunggu rombongan pihak lelaki sampai

kami pun nak bergambar juga (diapit oleh aini dan wani kawan mrsm)

Tadaaa..its me and manisah

Alamak, tersipu-sipu malu pulak..hehe

Fokus semua duk ambil gambar

Senyum...wah, secocok kan

Semua tak tahu nak pandang kamera mana=p

Pandang sini la..hehe

Dah macam pasangan kahwin kan..oopss

Waktu menyarungkan cincin pertunangan pada lelaki, Megat

kami bertiga

3 perempuan teman di bangku sekolah

Tak sangka dekat majlis pertunangan macam ni lah ada peluang nak jumpa kawan-kawan lama. Nanti bila dah lansungnya majlis pernikahan mesti lagi meriah dan dapat kumpul reramai. ni pun dah bersyukur sebab di jemput, memang lepas spm lansung tak jumpa dengan manisah. Akhirnya kami bertemu di majlis yang mulia ini. Tahniah manisah dan megat. Semoga kekal dan selamat ke jinjang pelamin. InsyaAllah..


btw: Pergi majlis kawan bertunang, manalah tahu dapat tempias sikit2 aura..kot2 jodoh sampai jugak ke..hehehe ;p

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

~didiey~ said...

dulu2 kalau bertunang,xda pelamin.lelaki pown dtg pakai t-shirt jek..ada plak tu yg xdtg langsung.haha!!!

tp skrg cm meriah ckit kn?ada pelamin,baju sedondon.ala2 nikah gitu :)

MisS BubBLe said...

@~didiey~
a'ah, kalau dulu mana ada lelaki nak datang sekali kan, hehe...ni macam dah boleh kawen..;p

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta