Monday 17 September 2012

Masih tak berubah ye awak

Olla =)

           Di saat menaip entri ni, tangan laju je menekan keyboard meluahkan isi hati yang terpendam. Sesudah je end call, terus datang mood nak tulis jugak kat blog. Tahu sebab awak takkan baca dan tahu pasal blog saya ni. Mungkin ni yang terbaik daripada awak mula tuduh saya macam-macam. Bila dah datang cemburu buta awak yang tak tentu pasal, naik bingung saya. Tapi saya tak salahkan awak pun, cuma satu je saya minta berubah. Tolonglah ubah perangai awak yang panas baran, cemburu buta dan mengungkit. Thats enough oke. Jujurnya bila dah fikir elok-elok, rasa macam tak ada nya saya nak lebih2 dari kawan sebab awak masih tak berubah. Cukuplah awak dah remove dan block fb saya. Walaupun hati ni sakit dan kecewa, tapi saya maafkan awak jugak. Saya still reply mesej awak berharap awak ada perubahan, tapi still the same. Then wat should i do, if i'm changed a lot? Hmm...Saya reply mesej awak sebab saya tak nak gaduh2..saya masih berperikemanusian untuk befriend with you. But sincerely, kita memang tak boleh more than friend. Biarlah saya je yang tahu, kita kawan macam biasa macam kawan-kawan yang lain cukuplah. Awak nak saya terus tak layan mesej awak...haaa, think it carefully, rasanya tak ada orang lain yang boleh sabar macam saya lepas awak dah buat macam-macam sampai hati saya terluka dan sakit. Sekali cukuplah yea..tak mo banyak2 k.. peace..~


Tiada kena mengena antara yang hidup mahupun yang tiada =)


btw : Alamak dah dekat 2 pagi, jom sambung lagi buat report..bubye~



~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta