Sunday 9 September 2012

Kenapa Sekarang ?

Olla =)
Kenapa Sekarang orang tu nak muncul dan cakap jeles?
Kenapa aku punya perasaan pun lain, 
dulu aku belum bersedia tetapi sekarang aku rasa dah tahu perasaan aku...
Bila aku dah mula kenal perasaan aku...
Memang aku terpaksa lepaskan dia untuk orang lain?
Sebelum ni aku memang berharap..
walaupun mulut aku mengatakan tidak, 
tapi ada secebis perasaan yang aku tak sedari..
sekarang aku rasa semua itu..tapi muncul orang baru..
mengatakan dia adalah istimewa dalam hidup kamu..
Dia jeles kerna aku baek dengan kamu..
Ya Allah, kenapa waktu aku sudah punya perasaan suka..
aku perlu buang dan lepaskan untuk orang lain..
kenapa waktu begini aku perlu hancurkan hati aku sendiri..
Tapi andai dia dengan kamu aku redha..
sebab Allah dah utuskan seorang perempuan yang jauh lagi cantik dari aku..
Mungkin aku tak setanding dia..
Andai dia bukan jodohku, kau jauhkanlah aku dengan dia..
Andai dialah jodoh yang kau tetapkan..
Kau dekatkanlah hati aku dengan dia..




btw : Aku tidak punya rupa paras yg cantik seperti dia...

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta