Thursday, 27 October 2011

Jom datang beramai-ramai!

Olla sume...

         Kejap je ni Miss Bubble muncul kat entri ni, sebab Miss Bubble na promosi jap..Perhatian pada sesiapa yang berada hampir dengan kawasan pekan ke ataupun kuantan, pahang..Moh le ramai-ramai datang mengunjungi FESTIVAL MEMANCING TERBUKA PEKAN... Kalo sesiapa yang tak ada benda nak buat ari sabtu, apa kata bawa family, pakwe, makwe sume la datang memeriahkan lagi festival ni..Bagi kaki pancing, boleh la nak join pertandingan memancing, hadiah istimewa!! tak payah cakap banyak la..Miss Bubble tempek Banner dengan poster kat sini..senang sikit..hee~ Jom tengok..

         
            Untuk banner ni ada sedikit perubahan pada hadiah.. kalo nak tahu hadiah, jum refer poster kat bawah ni..:P



So, sekarang dah tengok poster dengan banner kan..Jadi apa lagi cepat dapatkan borang penyertaan pertandingan memancing..Yang tak nak masuk pertandingan memancing, anda dialu-alukan juga sebab ada aktiviti lain menanti anda!!!jumpa di sana ya..:)



btw: semoga program ni berjalan dengan lancar dan mendapat sambutan:)

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

4 sUntiKaN sEmaNgaT:

Cik Yuyun Nadira said...

whoaa tapi saya tak minat mancing teehee ^^,

~bUih-bUih ciNta~ said...

@Cik Yuyun Nadiranti ajak la sesape yg minat..hee:)

Cik Asfz said...

pekan, pahang, malaysia??
jauh tuuuuuuuuuuuu..
kui4x...

^________^

amir aizat said...

kat pekan laa, huhu

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta