Sunday, 4 September 2011

Peristiwa telur rebus + karipap

Olla peeps.!

         ape habaq suma? ceria2 je muka nampak bila dah dengar cuti dah abis, tak sabaq nak balik kampus la tu jumpa pakwe ka makwe..cikgu ka..musuh ka..err...( tipu ja, mana ada ceria, lagi sedey menghitung hari nak balik) oke, meh sini sat nak bercerita pasai telur rebus + karipap..Bukannya history tapi pasal yang berlaku kat Miss Bubble..skunk kan musim orang duk buat kenduri la apa kan, mesti ada yang kasi telur rebus kan3..ermm, kalau tengok suma pakat duk berebut nak telur ja, tapi Miss Bubble siap hulur kasi kat adik ka sapa2 yang nak..sebab Miss Bubble anti telur rebus kenduri..kalau masak gulai ka apa, bolehlah melantak masuk perot..Cume telur rebus kenduri makan macam tu terus.. euuuuwwww..geli tekak loya nak muntah..tapi ni bukan sesaja tak shuka taw..pastilah ada sebab..
         ermm, Miss Bubble anti dah dengan telur rebus kenduri tu sebab suatu ketika dulu Miss Bubble enak ja duk makan telur rebus tu dengan adik lelaki..Pastu masa tu juga kiteorang ada makan karipap sekali..tapi macam karipap bukan puncanya..Nak dijadikan cerita, sampai ja petang teruslah datang aksi muntah2 dan cirit birit...Memang teruk sangat2, tahap kritikal lah boleh dikatakan, jap2 muntah..kami dua beradik sama-sama terbaring duk bergilir muntah sampai tak larat nak bangun..Nak keluarkan suara pun dah tak boleh, sampai parent nak kena angkat kami berdua..hahaha, lucu lak kalau teringat time tu, tapi bayanglah keadaan teruk..Parent dah nak bawa kami p klinik ka hospital sebab dah lemah sangat kan, tapi paham-paham lah Miss Bubble ni lagi satu malas nak jumpa doktor, tak suka hospital dan ubat2 nie..huk3...Yang paling kesian kat adik pompuan kena ambil tu ambil ni layan kerenah kami berdua yang tak larat nak bangun..huhu..
         So, sejak dari peristiwa tu, kami 2 beradik memang tak makan dah telur rebus kenduri..Siap bagi kat orang lain..hee~..tapi karipap Miss Bubble makan juga sikit, adik lansung tak makan dah sampai skunk..huhu..


btw: telur dalam nasi lemak boleh lak masuk ja lam pewot..kih3..
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

Syahirah Suhaili said...

haha..nape plak dgn telo rebus tu ek? dah xelok kot..ngee..tapi adiela pon jarang kot nak mkn telo rebus kenduri..ey,skarang adiela mcm dah jarang tengok org bagi telo masa kenduri..selalu dapat gula2 je :D

~bUih-bUih ciNta~ said...

@Syahirah Suhaili
a'ah..telur rebus tu busuk kot...eiii, loya tekak..kih3

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta