Monday 28 January 2013

Satu CLick 20 sen...JOm !

Olla =)


Hai Korang...Selamat bercuti panjang semua pada mahasiswa/i yang dah habis final exam. Just like me, goyang2 kaki kat rumah, tapi tak ada lah goyang mana sebab kena cut cuti demi projek final year..hukhuk. Duduk saja2 tanpa buat apa memang duit tak masuk kan, bagi blogger yang tak femes cam kita nak harapkan nuffnang or traffic orang datang kat blog memang susah lah. So, cara alternatif untuk korang jana duit jugak adalah dengan join says. Melalui ni juga, kita akan dapat menjana pendapatan dengan hanya mengiklan kan iklan2 yang ditawarkan pada kita. Jika rakan2 anda klik iklan yang anda promosikan, selepas beberapa jam 20 sen akan di kreditkan ke akaun anda.

Setelah nilai sebanyak RM 50 di akaun anda, anda layak untuk cash out duit tersebut. Sangat simple, hanya promosi iklan2 atau link iiklan kepada rakan2 anda di fb. 20 sen per unique click, dan jika 10 orang rakan anda klik maka duit sudah pun menjadi RM 2.00. Miss Bubble sudahpun cash out sebanyak RM 100 buat pertama kali, hanya dengan bantuan rakan2 supaya klik2, Alhamdulilah dapat juga rasa duit cash out. Jadi pada anda yang tak buat pape, boleh je join. Tak ada rugi ataupun duit hilang, benda ni selamat dan helpful. Belum cuba belum tahu. 


Bagi sesiapa yang nak cuba boleh klik sign up kat sini. Lepas sign up dan buat akaun, anda akan aktif dan boleh terus share2 iklan. Kalau sesiapa yang tak tahu nak share iklan boleh terus direct tanya ya. Jangan malu jangan segan, jom kita klik2.. Sebelum tu korang tolong klik Miss Bubble punya link iklan yea..

1. KLIK SINI satu
2. KLIK SINI dua


Sekian terima kasih...appreciate it :)
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta