Wednesday 8 February 2012

Dean List

Salam & Olla :)


      Terima kasihla siapa-siapa yang ucap tahniah kat Miss Bubble, actually Dean List tu tak nak kat Miss. Dia tak nak bagi peluang lagi kat Miss nak merasainya. Nak buat macam mana kan, lumrah hidup. Nak dapatkan sesuatu bukannya mudah. Walaupun Miss dah berusaha sedaya boleh tapi tak kesampaian juga untuk dapat Dean. Mungkin bukan lagi rezeki Miss, tak apa i'll try next sem. Hopefully, please pray for me !
      Bila tengok gambar segulung ijazah dan topi grad tu, rasa sedih dan terkilan kerana diri ini masih belum mencapai kejayaan yang cemerlang. Setiap kali result keluar, hanya mampu melihat kejayaan orang lain memperoleh dean list, tapi diri sendiri? Masih lagi belum layak untuk mendapat gelaran itu. Rasa sebak dan kecewa membelengu diri, tak dapat nak diungkap dengan kata-kata. Hanya hati ini sahaja rasa terkilan kerana tidak mampu memberikan berita baik pada parent.
      Betapa sedu sedan bila melihat rakan-rakan yang lain menguar-uarkan berita gembira mendapat dean, mata hanya melihat dan membaca tapi tidak mampu mengubah apa-apa. Hanya melihat kegembiraan orang lain sambil menangis di dalam hati.
      walau apa pun orang nak cakap, Miss takkan berhenti di sini, Miss akan terus bangkit dan maju lagi ke depan. masih ada lagi 3 sem untuk Miss Bubble merasai kegembiraan itu. Yeah, I can do it. !


btw: Alhamdulilah dengan rezeki yang Allah bagi untukku :)

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

4 sUntiKaN sEmaNgaT:

Syarni Farida said...

jangan give up :)

MisS BubBLe said...

huhu, yeah..tQ !

Hanin said...

la tahzan... ade hikmah tue.. this sem, buat yang terbaek dari sem lepas yeah.. insyaAllah, boleh!! yakin diri!! gud luck utk new sem ni.. fight till the end fren!!

MisS BubBLe said...

@Hanin
yeap, thanx hani.. i will not give up..try my bez.. wish luck for u toO :)

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta