Sunday 19 February 2012

Berubah !

iYeaaa...
Memang ko dah lain sekang. Dah berubah. Aku tanya kau, tapi kau macam mempersendakan aku. 
Aku tahu kau dah berubah sebab kau cakap kau nak berubah ke arah kebaikan, alhamdulilah kalau itu niat kau dan kau lakukannya. Tapi bila kau cakap macam-macam dan berulang kali, jauh di sudut hati aku, aku rasa kau sengaja nak sakitkan hati aku. Aku sedih tahu, aku terkilan sebab kau ni bukan orang yang aku kenal dulu. Aku dah rasa terbatas nak berkawan dengan kau. Aku sendiri tak tahu kenapa aku rasa lain sangat.
maafkanlah aku kalau aku nak elakkan diri dari kau.
Sebab aku takut kalau aku rindu
Kau pula dah tak sama macam dulu.....
So, mungkin selama kita tidak berhubung..
kau dah mula mencari jalan kebenaran
Kau dah boleh terima semuanya
dan kau...
sudah boleh menerima 
segalanya.

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta