Friday 25 November 2011

Segmen 'Pada Pendapat Saya' (2)


Salam & Olla semua blogger :)

Mesti dah tengok banner yang tertempek kat atas tu kan. Hah, agak-agak dah boleh agak apa benda? Actually Miss Bubble dengan bangganya malam ini rajin sangat nak join segmen. Sebab sebelum ni asyik join giveaway dan contest je, so why not Miss Bubble support this bloggie dan join dia punya segmen.Tajuk perbincangan yang sangat menarik. Jeng-jeng.jeng..tajuknya ialah......"Apakah ciri-ciri Pasangan Yang Perfect Bagi Korang". dah tahu tajuk, jom tengok apa agaknya pendapat Miss Bubble:

Pasangan yang perfect, itu tak tahulah..tapi bak kata pepatah jodoh sudah ditetapkan cuma masa dan waktu sahaja yang kita tak tahu. Kalau Allah dah kata sekarang kita akan bertemu jodoh maka bertemulah kita,.Yang pasti kita tak tahu bila agaknya kan, tapi berusaha untuk mencari pun tak salah :)

1. Pasangan saya mestilah seorang yang beragama dan berpengetahuan
* Ini sangat penting bagi saya untuk membina sesuatu hubungan yang kekal, berpegang kuat pada agama agar saya tidak terumbang ambing dengan arus dunia yang macam-macam ni. Bila dah beragama dan berpengetahuan sudah tentulah dia berfikiran matang, rasional dan penyabar kan:)

2. Pasangan saya mestilah yang berkerjaya
* Maksud berkerjaya di sini ialah mempunyai pekerjaan yang tetap dan mampu menyara saya dan juga keluarga yang akan saya bina nanti. Duit ini penting untuk masa depan, kadang-kadang duit tak cukup pun boleh meruntuhkan rumah tangga..huuu.

3.Pasangan saya mestilah penyayang dan romantik
* sangat suka dengan peribadi macam ni, seronok kalau ada yang sayang kita kan. Romantik pun penting sebab bila kita merajuk nanti senang ada yang pujuk, maklumlah saya ni jenis kuat merajuk..hehe:)


Hmm, rasanya dah cukup 3 point rahsia pasangan idaman Miss Bubble. Itu cumalah idaman, tapi tak tahulah apa yang telah ditetapkan. So, berdoalah untuk mendapat pasangan yang baik ok :)



~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta