Tuesday 22 November 2011

Lindungi Hatinya

Salam & Olla:)

Syukur hari ini dapat tidur dengan lena sambil ditemani hujan dari semalam tidak henti-henti membuatkan cuaca sejuk dan enak je tidur. Dalam keenakan tidur semalam, tiba-tiba Miss Bubble terfikirkan sesuatu yang masih belum selesai. Perkara itu mulai terngiang-ngiang, dan wajahnya datang melintasi. Tapi kenapa, Miss Bubble boleh terfikirkannya. Salah ke kalau Miss Bubble melarang hati Miss Bubble dari di cintai orang lain. Orang yang tidak sepatutnya menyayangi Miss bubble. Miss Bubble tidak mahu perasaan sayangnya makin kuat, sesungguhnya tidak mahu hatinya menyayangi diriku. Kamu tidak boleh dan tidak sepatutnya ada perasaan itu, think about your wife.. and i never like you.. Seriously, Miss Bubble tak ada perasaan dan kadang-kadang menyampah bila dia cakap sesuatu yang rasanya tidak patut terjadi. i'm always remind you that, we never have a special relationship and not more than friend. Ok, first kamu cakap kalau tak boleh special, kamu nak saya jaid adik angkat, tapi saya still tak terima sebab saya tahu, perasaan cinta akan wujud dan sayang yang membuak-buak..
          Juz an excuses bila kamu cakap nak juga jaga saya sebagai adik kalau tidak boleh lebih, tapi mana janjinya. Saya nampak kamu still memendam perasaan, jadi memandangkan saya memang tak suka macam ini dan tak nak apa-apa buruk berlaku, lebih baik saya melarikan diri kan. Apa pun alasan kamu, sekarang kamu demam panas kan..saya tahu saja nak mabil perhatian dari saya..tapi i will never reply your message, cause i promise to my friend that i'll try to stop from contct you anymore.. Kamu dah cukup aksih sayang dari family yang kamu bina kan, jadi jagalah mahligai itu.. Semoga Allah lindungi hatimu dari mengingatiku.. Always pray for da best!


btw: Sama-sama lindungi hati kita..Jangan salah meilih dan jangan salah membuat keputusan:)

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta