Tuesday, 24 May 2011

maNa peNtinGnya kaWan aTAu tEmaN leLAki?

...maNa hiLangNya kaSih yaNg kau pErnaH taBurkaN untUkku...maNA hIlaNGnYa nilai pErsaHAbatn yaNg kau cUba bEriKan haMpir bertaHun..mENgaPA saAt ini kaU semaKin BEruBah.?aPA yaNg tELaH meRubaHmu tEMaN? daHulunYa kU keNal diRi yaNg MEmeNtiNgkaN pErsaHAbaTan, YAng aKan mENjaGA haTi sEmua oRang diseKEliLIngMu..kaMU yaNG mElaYAni oRAng dEnGAn sIkapmU yaNG saNGat pEraMAh..tTEpi sEkelip maTA kaMU beruBah aPAbila kaMU sUdah bertemAn baru. tiDak saMPai sEtaHun,kaMu bErkENaLan DenGan iNsan iTu, TerUs kaMu berubah..iKAtan yAng kaMu biNa aNTaranYa mENyEbaBkaN diRiKu TEraSa laIn..jaUH sekaLi dari diRi mu..saAt daKu MEmerLukaN diri Mu, kaMu tIdak haDir, daN kaMu lEbeh mEMntIngkaN oRaNg itu, MENemaNi oRang iTu sENaNtiaSa. aDakAh kEhadiRAn ku di saAt iTu sEBeNarnya mEnGgaNggu hUbUngaN kaMu yaNG bAru TerjaLin. saLAh KE taNggaPAn ku kaMu haNYa mENjanJikan oMonGAn kosong..tIAda laGi Erti pErsaHAbatn daLAm diRimu. pilU haTi iNi aPAbila saAt itu daKU MENuNggU mu, MenGhaRapkan diRimU..tEtaPi hanYa sia-sia, eNGkau teTap deNgan penDirIanmu uNtuk bErsaMAnya saAt iTu..namUn aDa seDikit sEsaLAn daLAm diRi InI aPAbila dakU mNGatAkn bErsEtuJu UNtuK menEManI mu, waLhaL kEhadiRAnku taK pErnaH naMpak dImatAmu saHAbat..sEkelip maTA diRimu hIlaNg deMi tEmaN hiDUpmu yaNg baRu Muncul, Yang tELah mENcUri haTimu..aNdai iNi laH sIkaP mu, tiDak bisa daKU MENguBah sEgaLAnya,..eNGkau seMEMaNGnya bEGitu, daLaM waKtu YAng saNgat siNgkat, dakU suDa mENgEnaLi diRimu yaNG seBEnar..maAfkaN dakU saHAbat, jiKA sELEpas iNi peRBuatAn daKu tiDak sePerti daHuLu..keran sEtiap aIr maTA yaNG mENgaLir kEraNAmu, paSti MEMbUatkaN daKu uNtuk mENjaUhi diRimu tidaK sePeti yaNg enGkau keNAli ku sEBlum ini..
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

5 sUntiKaN sEmaNgaT:

MissSyarniFarida said...

dua dua penting, kadang2 ada benda x leh share dgn boifren, tapi kadang2 ada benda boifren lagi memahami ;)

zorro said...

saya setuju ngan MissSyarniFarida.tp bg sy la.kwan dan bof atau gf nie.kwn lebih penting..kawan lebih memahami..bkn nk kata couple ni xboleh tp kena maintain la.jgn kerana dah ada couple lupa kawan.ingt sebelum couple sape yg kita duk bercakap,bercerita,bermain dan semua la.sudah semestinya kawan kan.kawan yg sejati xkan mengkianati kawan..kerana dia turut akan terkena tempiasnya..

~bUih-bUih ciNta~ said...

cani: hMmm..mG la pnting dua2, tP aDe siTuaSi len..cKp xSerupa bikin..

zorro: awk taw kn..org yg xtaw mmg xkn fhm situasi saat tuh..

zorro said...

tahu..so jgn perNah pandang ke belakang lg..walau apa yg berlaku hidup mesti diteruskan..kwn biar beribu tp musuh jgn sesekali cari..dia xnk saim lama la tu dia buat cmtu..hidup bkn selalu bahagia..hidup ini umpama roda..kadang2 kita diatas kadang2 dibawah..ni awk yg kena lambt laun dia akn terkena jgak..bkn mendoakan dia.tp bila benda tu berlaku kat dia bru dia thu tinggi ke rendah langit itu..

~bUih-bUih ciNta~ said...

hmmm....nTaHla.

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta