Monday 15 July 2013

Sakit Paling Sengsara

Olla =(


           Korang tahu tak sakit apa yang paling sakit antara sakit2 yang pernah korang alami. Antaranya ialah SAKIT GIGI. Arghhhh, tension sungguh bila dengar sakit gigi, nyilu2 aje. Masalahnya sekarang ni aku tengah sakit gigi. Apa ke hal nya sakit time2 macam ni. Tak boleh nak duduk senang, tak selesa ni :(

             Dalam kelas autocad tadi pun dah moody and lost apa aku blajar, maklumlah gigi ni buat hal. Dah sakit, macam mana mata dengan telinga nak dengar. Geram sungguh, cabut semua kan baru tahu. Ni akibat dari makan kurma pagi tadi, entah kenapa cebat sangat aku gigit, selalu aku gigit sikit2 sebab tahu benda ni manis teramat dan akan bagi rasa sakit kat gigi. Entah tersilap teknik apa mende, lepas makan lama sikit dah rasa sakit gigi. Hmmm, tolonglah...tak leh nak buat apa ni. Dah jadi orang bisu balik...

              Wahai gigiku yang buruk, tolong jangan siksa aku time2 macam ni. Aku bukan kat rumah nak menangis 24 jam, kat sini tak boleh. Kena duduk diam2. Kalau kat rumah , aku rasa dah menangis berair mata, sebab bila nangis aku rasa macam sakit tuh hilang...hahhaha (yedoppp teori tak betul aku ni). Nasib baiklah aku sekarang dah tak makan apa, maksud aku makanan berat, sebab "berpantang". Bukan pantang bersalin, tapi pantang sebab..............................adalah...malas nak gitau.

Aku baru je gosok gigi lagi...


btw: Dah la sakit gigi, pastu ada pulak nak suh aku jadi org tengah mintak tlong org lain. Kwn sendiri bagitau la sendiri nak mintak tolong dia. Asyik aku je kena tebalkan muka, mesej la sendiri, sakit gigi kot ni... huarghhhhh :"(

~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

Unknown said...

sbr2..time sakit gigi ni mmg snsitif sikit...huhu ape bnda pun xkena

MisS BubBLe said...

@misz sheylahehe, tu la psal.. sabo ajee

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta