Friday 30 November 2012

Retired

Olla =)

        Officially sudah tamat tempoh tampuk pemerintahan Miss Bubble dan rakan seperjuangan di kampus. Berakhirnya malam ini, maka berakhirlah tampuk pemerintahan takhta kami, i means jawatankuasa kolej. Maka bermulalah Barisan baru kepimpinan dengan secara rasminya menggantikan kami, dan menyambung perjuangan di kolej kediaman.

       Alhamdulilah kerana akhirnya kami melabuhkan perjuangan kami yang selama ini hampir 2 tahun disebabkan sistem yang sentiasa berubah-ubah dan tarikh AGM (annual grand meeting yang sentiasa tertangguh menjadikan tampuk pemerintahan kami begitu lama berbanding tampuk pemerintahan yang lepas. Walaupun banyak tentangan dan kritikan di awal kami memegang jawatan, namun dengan semangat dan sabar kami tempuhi bersama, dan di harapkan setiap apa yang berlaku selama ini menjadi satu kenangan dalam diri masing2.

      Walaupun tak banyak jasa yang ditaburkan , namun tercalit kenangan dan memori yang tak dapat dilupakan. Kamu2 semua memang best sebenarnya, cuma kadang2 setiap orang tak lari daripada membuat silap.

"Kita kalau dah reda dengan jawatan yang kita pegang, maka kita kena reda dengan apa yang ditugaskan untuk kita, kalau kita tidak mampu untuk tunaikannya, maka janganlah kita libatkan diri dengan jawatan"
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta