Saturday, 21 April 2012

Promote Bunga-bunga syurga


Salam & Olla:)

Anybody know this telemovie? Sebenarnya Miss Bubble nk bercerita sikit about this story. Pada awalnya tengok cerita ni macam tak berapa best, tapi Miss Bubble layankan juga. Tapi makin layan, makin menusuk kalbu. Cerita ni ada mesej dan isi yang tersendiri. Sangat banyak pengajaran yang boleh kita belajar. Seriusly, Miss Bubble tengok dan dapat learn something new. Memang menambah ilmu dan menyentuh hati. Dalam setiap episod tu, ada unsur2 agama yang boleh kita ambil iktibar. Bukakan hati kita untuk menyelami erti kehidupan kita sebenar di dunia ini, bukanlah hanya dengan hiburan semata-mata.

Episod 1: jaNgan beRgaDuh kEraNa saHabat sYaitan
Episod 2: kaLau kaU nak hiJrahkan kat daLam(hati), kau keNa semBahyaNg
Episod3:Wanita Yang meNdedaHkan raMbutnya pada leLaki dekat neRaka naNti raMbut keNa gaNtung saMapai naMpak oTak meNdidih

So, apa tunggu lagi. Nantikan cerita ini di tv3 setiap jumaat, slot zehra jam 9 malam. have fun:)



btw: besh jugak layan lagu "Tuhan jagakan dia"



~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

bunbun said...

ngaaaa! nak balek rumah tengok tv! XD

~bUih-bUih ciNta~ said...

hehehe....baLik laa. :)

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta