Sunday 4 March 2012

Give Up nak teruskan...

Salam & Olla :(

        Entri kali ni nak luahkan perasaan sedih dan juga give up. You know apa itu give up? Putus asa sangat2 dah, Miss Bubble dah tak boleh nak teruskan dengan tugas tu. Sesungguhnya saya hanyalah insan yang lemah, tak mampu untuk buat sorang-sorang. Seriously, Miss Bubble perlukan orang atau pun teman untuk sentiasa support dan tolong Miss Bubble, tapi kecewa....tiada yang sudi untuk bersama Miss Bubble selesaikan tugasan.
       Kenapa terlalu emosi diri ini? Miss Bubble diberi kerja untuk uruskan penjualan t-shirt kolaj kediaman, dan terpaksa deal dengan supplier2 yang sudi menerima tempahan dengan harga yang murah, menguruskan design baju dan juga survey berapa kuantiti yang ingin ditempah. Tapi semua itu terpaksa dilalui sendirian, walaupun bertubi-tubi ada yang bertanyakan soalan, Miss Bubble buntu..blur sebab Miss Bubble dalam keadaan stress.
       Timbul persoalan dihati, kenapa tugasan sebegini diserahkan pada Miss Bubble? Dimana yang lain, anyone yang sudi menghulurkan bantuan.... Seriusly, Miss Bubble seorang yang lemah dan tak tahu untuk kendalikan apa-apa pun sebab itu Miss Bubble sentiasa beremosi. Semuanya tak kena, pelajaran terabai...kuiz esok entah ke mana..Study pun ala-ala gitu je,..kenapa jadi begini? kenapa perlu begini? kenapa perlu bersendirian?


btw: Next tyme tak payah tolong dan buat baik pada orang dah sebab orang tak jadi macam kita yang sanggup bantu dia apa-apa pun kerja...( maaf benda buruk macam ni jangan tiru, bercakap diluar minda yang stress )
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

mynameisthirah said...

hei miss buble..xmo la emo2 ni..xcute la..be strong okei..igt lg klu zati ngamuk2 kt dorm dulu..hahaha..grrr..takot!

MisS BubBLe said...

@mynameisthirah
hahaha, ngamuk kt dorm..takot ea, mno ade ngamuk sgt..xpun, cme frustrated je..hee~

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta