Saturday 7 June 2014

Bukan Sengaja Tapi Ter "ingat"

Olla ^-^

Entri ni khas untuk dia yang telah kembali kepada Maha Pencipta. Saya sediakan entri ni untuk pastekan luahan/karya awak kat saya. At least ada juga post awak yang melekat tertampal kt blog saya. No hard feelings. Bukan sengaja tapi terdatang dengan sendiri bila tak sedar jadi teringat. 


Nak sangat kan macam tu, sekarang it happens. Harap awak tenang di sana. Sudah ketentuan takdir, semuanya dah tertulis. Apa-apa pun saya akan tetap ingat sepanjang perkenalan kita. Dont worry, nanti saya akan paste bebanyak lagi post awak kat blog saya. 

Al-Fatihah



btw: Jangan muntah hijau kalau ada entri2 macam ni. Hanyalah sekadar luahan hati rindu. (Godek punya godek mcm2 jumpa :')


~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta