Monday 4 March 2013

Love my old friends

Olla =)



Entri emosi sambil mata dah mula nak berair bila teringat kat kawan2. Homesick pun ada. Sabar jelah, beberapa bulan lagi nak habis. Last weekend Miss Bubble pergi Bangi dan menginap di bilik kawan lama kat UKM bangi. My friend name is fatihah, my old school  friend. Dia sangat baik dan lemah lembut, sebab tu Miss Bubble suka dia. Jujurnya rendu sangat kat kekawan lama, bila ada kat kampus sekarang ni dah masuk final year banyak sangat dugaan. Rasa nak nangis je tiap2 ari, tapi someone suruh saya be strong. Dia yang suruh jangan jadi lemah, try to independent and without depend too much on your friend. And now i will try my best, try to be stronger eventhough inside deep in my heart i'm weak.

Rasa macam disayangi sangat2, bila my friend holds tight my hand. Rasa dekat , jiwa terusik sebab keprihatinan dia. Sedeynye ase sebab tak rasa pun di jaga dan di sayang macam tu kat sini. Mungkin Miss Bubble bukan seorang kawan yang baek kat sini, sebab tu tak ada orang yang sudi jadi teman rapat kat sini kot.

About 5 years tak jumpa, memang banyak la benda nak di story. Then she asks me,

"zaty sekarang dah matang ke belum, kalau dulu kuat merajuk.. Mesti sekarang masih kuat merajuk kan..."

Hehe, yesss..of cOurse i'm seNsitif n Kuat merajuk tapi sia2 je sebab kat sini tak ada orang pujuk cam u olls masa kita kat MRSM dulu. Dulu lain, sekarang lain kan. Semua kenangan akan tersemat di minda dan hopefully kita akan bersahabat selamanya "tihah, tahirah dan fizah" !






"Kita jejalan, naik motor sesama, awak pegang tangan saya, dan saya pegang awak..rasa macam erat dan disayangi sangat. Terima kasih atas layanan awak sepanjang saya di UKM.. nanti kita jumpa lagi.. Miss all my fren :)"


btw: jangan nanges, jangan lemah..biarlah orang nak treat kita buruk nak tinggal kita. Percaya pada diri, kita boleh hidup macam orang lain.




~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta