Monday 10 December 2012

Dinner Last Minit

Olla =)

     Owkeyh, tanpa disangka-sangka, aku a.k.a Miss Bubble pergi dinner. Buat first time nya, nak cakap teruk memang lah teruk jugak la sebab sebelum ni mana ada nak join dinner2 pape. Tapi for this time, dengan lembut ahtinya, aku mengatakan "ya, aku pergi". Tema dinner kali ni ialah "kampung". Dan memang dikatakan last minit aku terima call jemputan dari tim, eceh jemputan konon padahal memang patutnya aku kena pergi sebab dinner tu sempena aku dan rakan2 yangd ah bergelar "mantan jawatankuasa kolej".

      Then, aku pun cakap, "ya". Pergi, terus cari baju, amin ambik je iron dan berselendang. Simple je, janji aku tunjuk muka aku pergi dan dapat makan free lagi. Memang tak rugi pape, walaupun tak ada geng2 aku yang lain, tapi aku tabahkan hati pergi juga. Kesian kan dekat budak2 baru yang dah manage sal dinner untuk kiteowang. So , apa salahnya pergi kannn....^^


 Waktu nak balik, tibe2 adik2 ku (anak buah masa pegang jwtn, tp skrg dieowang dah ambil alih tugas) mengacukan kamera nak ambil gambar Miss Bubble yang dah berjalan kat depan dieowang, apa lagi segan la kalo sensorang untuk di ambil gambar, lantas terus tarik tim untuk di ambil gambar bersama..hehe

 Malulah adik2 ni nak ambil gambar, so Miss Bubble pun cakap kite ambil gambar sekali lah..hehe~

 Miss Bubble yang pink, sebelah kiri yang laki tu fizu, sebelah kanan, tim.. sebelah tim, shafiq. Diaorang memang terbaek, dah macam adik dah miss bubble anggap dieowang ni ^^

Yang ini pulak pertunjukan silat gayong perempuan melawan lelaki..uiyooo...(sorry xbape nak jelas enset tak berkualiti)

Persembahan nyanyian/band oleh adik2...


Sebenarnya semua adik2 je kat sini, sebab generasi mereka yang akan memimpin pula. Kami di barisan suoer duper tua (senior) dah duduk tengok je..hehe... Memang dinner yang simple, makan duduk bersila mengikut tradisi melayu lama. Makanan yang sangat banyak, ada lontong, mee kari, bihun, nasi goreng, kuih muih, kek dan pelbagai lagi yang mengenyangkan. Memang tak rugi pergi untuk isi perut..hekhek ~


Btw: Terima kasih semua yang menghiburkan di kala Miss Bubble kesorangan di waktu ini :)


~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

0 sUntiKaN sEmaNgaT:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta