Saturday 13 October 2012

Preparation For Presentation project proposal

Olla =)

      Memang dah lama xupdate blog ni, disebabkan kekangan masa yang terlampau busy. Sekarang pun still busy, tapi hati ni mendesak nak juga update. At least nak inform kekawan semua yang zaty busy buat preparation presentation. Nak tahu ke presentation untuk apa?

        hah, actually presentation yang sangat penting bagi pelajar tahun akhir macam zaty, iaitu presentation pertama untuk proposal projek. Kiranya zaty akan present pasal tajuk projek yang zaty proposed adakah akan diterima oleh panel ataupun tidak. Dia bergantung pada kelogikan zaty menyampaikan, apa zaty nak guna dan bagaimana projek itu berfungsi. Memang cuak sangat, dalam masa enam minggu kena prepare everything, buat research, faham betul-betul pasal tajuk dan juga berbincang dengan supervisor.

        Sekarang slide dah siap, cuma nak buat short note pastu nak hafal dan faham lagi supaya presenatation nanti tak banyak baca slide or refer kertas. HoHo, harap-harap lah zaty dapat sampaikan dengan baik dan diterima baik oleh panel. Tapi kan, bukan setakat presentation ni je, kena study untuk test EID jugak. adoi, hari selasa test, malam tu hantar assignmnt techno then pagi rabu presentation. Khamis nak submit lab report EID lak, memang full jadual.

     Papepun korang tolong doakan ye zaty boleh buat dan panel bermurah hati bagi markah tinggi.Hee....PSsst..korang nak tanya ni, ada tak sesiapa tahu kenapa voltage drop mesti 3% ???
Soklan assgnmnt EID masih tak jumpa jawapan dia..hmm...


btw: Jom sambung buat kerja lagi,..huuu~
~DroP yOur cOmMent if U EnJoy tHis eNtry~

2 sUntiKaN sEmaNgaT:

IzZy said...

No komen...xbelajar pun electrical nie...hu3..gurau je la..jgan kecil hati ke eHem eHem...

MisS BubBLe said...

@IzZy
haha..yolaaaa~

Hak Cipta Terpelihara Oleh Buih-Buih Cinta